Trwa ładowanie proszę czekać ...

Jak efektywnie prowadzić ewidencję czasu pracy?

21 maja 2018 0

Jeśli zatrudniamy pracowników mamy szereg różnych obowiązków, między innymi musimy prowadzić ewidencję czasu pracy. Nie ma tu żadnych wątpliwości. Dlatego też ważne, aby prowadzić ją jak najbardziej efektywnie. Jak to osiągnąć? O czym pamiętać?

Jak było i jak być może...

Kiedy o niej pomyślimy, widzimy pewnie biurka, na których piętrzą się papiery, uginające się pod nimi półki, segregatory wypchane dokumentami i wiele innych podobnych obrazów, przywodzących na myśl wielki biurowy chaos. Co najgorsze, pracownicy odpowiedzialni za tę działkę muszą przygotować dla każdego pracownika kartę ewidencji czasu pracy, a on musi ją regularnie uzupełniać. Nie trzeba wielkiej wyobraźni, by zobaczyć, ile zajmuje to czasu oraz jakie generuje straty finansowe.

Może trudno w to uwierzyć, ale jeszcze dzisiaj tak właśnie funkcjonuje wiele firm. Zamiast wdrożyć nowoczesne rozwiązania, pozostają w poprzedniej epoce i każdego dnia ponoszą straty. A można łatwiej, czego najlepszym przykładem jest aplikacja inEwi. Poznajmy ją i zobaczymy, jak łatwa jest dzięki niej ewidencja czasu pracy!

Co zapewnia inEwi?

InEwi to system zapewniający to, co najważniejsze, czyli bezproblemową, precyzyjną kontrolę czasu pracy. Z łatwością więc możemy monitorować wszelkie spóźnienia, nadgodziny i nieobecności każdego pracownika. To zdecydowanie, nieporównywalnie bardziej, ułatwia rozliczanie zatrudnionych, a my tym sposobem zyskujemy dwie nieocenione korzyści: więcej czasu na inne zadania i mniej strat finansowych na niepotrzebne czynności.

Program nie przeoczy niczego:

  • Monitoruje wszystkie spóźnienia pracowników;
  • Automatycznie rozróżnia czas pracy na: podstawowy i nadgodziny;
  • Wlicza i odejmuje przerwy od przepracowanego czasu pracy;
  • Dokładnie wylicza - w zgodzie z przepracowanym czasem pracy -  należne wynagrodzenie.

Wszystko w jednym miejscu

Kontrola czasu pracy nigdy nie była taka łatwa. Zamiast papierowej listy obecności i wielu innych dodatkowych dokumentów (karta ewidencji czasu pracy, książka wejść i wyjść, zeszyt spóźnień), wszystkie najważniejsze dane otrzymujemy w jednym, przejrzystym i czytelnym internetowym systemie Rejestracji Czasu Pracy.

Znajdziemy tu wszystko, co najbardziej istotne: listę obecności, karty pracy, raporty szczegółowe oraz cyfrowy odpowiednik tradycyjnej karty ewidencji czasu pracy. Wszystko w jednym miejscu, dzięki czemu praca jest łatwiejsza, zdecydowanie mniej czasochłonna, a wyniki dokładnie takie, jak powinny być.

Nie dziwi więc, że wobec tak wielu zalet coraz więcej firm decyduje się zamienić tradycyjne rozwiązania na nowatorski system inEwi.

 

Materiał zewnętrzny