Trwa ładowanie proszę czekać ...

Płynne zarządzanie

24 lutego 2017

Skuteczne zarządzanie biznesem, a także kadrą pracowniczą nie jest łatwym zadaniem. Podejmowane są zatem kroki, które mają ułatwić i uefektywnić podejmowane działania tak, aby przynosiły one jeszcze lepsze rezultaty.

Wykorzystanie Workflow

Wiele rzeczy w dzisiejszym świecie jest zautomatyzowane i wykonywane przez maszyny, a nie przez człowieka. Wpływa to na szybszy czas realizacji oraz na finanse. Zlecenie zadania komputerowi nie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami, a co za tym idzie oszczędzi mnóstwo czasu – można będzie od razu zacząć pracować. 

Takim systemem zarządzania pracą jest system Workflow, czyli z angielskiego przepływ pracy. Pozwala uskutecznić działania pracowników, którzy w szybkim tempie zostają zapoznani ze zleconymi im zadaniami. Pozwala to również na płynne wykonywanie działań i uzupełnianie plików przez kolejne osoby. Automatyzacja Procesów Biznesowych może przebiegać w całości albo mogą nią być objęte tylko niektóre elementy. Dokumenty i pliki są przekazywane od jednego pracownika do drugiego bardzo sprawnie i bez niepotrzebnego zamieszania. Wymiana informacji przebiega na poziomie elektronicznym. 

Zalety Workflow

Jak przekonują znawcy biznesu i zarządzania, wykorzystanie tej technologii informatycznej we własnym przedsiębiorstwie może poprawić warunki pracy oraz przynieść lepsze rezultaty. Zalety automatyzacji są następujące:
•obniżenie kosztów wykonania danego projektu,
•automatyzacja pozwalająca na odstąpienie od działań człowieka,
•standaryzacja przepływu danych,
•eliminacja tych działań, które nie wpływają pozytywnie na rozwój,
•wykonywanie pracy z dowolnego miejsca (praca zdalna z dostępem do Internetu z każdego miejsca na Ziemi),
•poszerzenie i ułatwienie dostępności informacji wśród pracowników,
•korzystne raporty wygenerowane przez system,
•bezpieczeństwo.

Dzięki wykorzystaniu automatyzacji można poświęcić więcej energii na samą pracę nad projektem, zamiast wykorzystywania jej na planowanie strategii. Poprzez korzystanie z udogodnień, jakie daje System Obiegu Dokumentów, można posługiwać się jednocześnie pracą kilku działów, a nawet wdrożyć współpracę międzypaństwową czy międzykontynentalną. 

Workflow to nie tylko przesyłanie informacji, ale też przekazywanie treści, dotyczących tego, jak ulepszyć pracę, jakie wdrażać metody postępowania. Ma to na celu poprawienie błędów w przyszłości i w konsekwencji poprawienie wyników.

Business Intelligence

Z troski o dane

Dane to najważniejsze, co może posiadać przedsiębiorstwo. Dzięki nim da się podejmować decyzje dotyczące rozwoju i rozpoczynać nowoczesne projekty. Aby z nich korzystać jak najbardziej umiejętnie, potrzebny jest jakiś schemat postępowania. Tym właśnie jest Business Intelligence, czyli technologia dająca największe korzyści z danych i usprawniająca ich analizowanie. Dzięki temu osiągane są duże korzyści finansowe. 

Informacje, które są wykorzystywane na potrzeby tego systemu, to dane sprzedażowe, wiadomości o nowych ofertach, dane o decyzjach podejmowanych przez klientów. Business Intelligence tworzy raporty i analizuje szczegółowo wszystkie posiadane dane, co pozwala na podejmowanie decyzji na przyszłość. Tak zintegrowane informacje są bardziej zrozumiałe dla pracownika. 

Relacje z klientem

W skład Business Intelligence wchodzą kontakty z klientem określane skrótowo jako systemy CRM. Odnoszą się do baz danych o klientach, o ich decyzjach konsumenckich itd. Skupiają się na takiej łączności z klientem, która pozwoli na zadowolenie obu stron biznesu. Klient jest profesjonalnie obsłużony, proponowane są mu najkorzystniejsze dla niego z punktu widzenia systemu oferty, za co przedsiębiorstwo oczekuje lojalności i stałości. Podstawą do utworzenia związków z klientem jest pozytywna relacja i postrzeganie go jako partnera.

Systemy pomagające firmom w rozwoju biznesowym i w kontaktach z klientem, aby mogły być jak najbardziej korzystne, coraz częściej stają się zautomatyzowane. Pozwala to zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy, a energię poświęcić na czystą pracę nad projektami, zamiast na manualne przekazywanie informacji.